Aktualności
Działania prewencyjne Hotelu w związku z pandemią COVID-19
Działania prewencyjne Hotelu w związku z pandemią COVID-19 Tymczasowe procedury stosowane w trosce o bezpieczeństwo 1. Podczas meldunku prosimy: - o przebywanie maksymalnie jednej osoby w recepcji hotelowej, okres przebywania w miejscach wspólnych prosimy o ograniczenie do minimum - o wypełnienie ankiety na temat swojego zdrowia, - sugerujemy podanie orientacyjnej godziny przyjazdu podczas dokonywania rezerwacji, w celu uniknięcia tłoku. Goście objęci kwarantanną, lub ze złym samopoczuciem bądź podwyższoną gorączką nie będą mogły być zakwaterowane w naszym hotelu. Maksymalna liczba osób zakwaterowanych w hotelu to 30 osób. Prosimy o zachowanie minimalnego 2 metrowego odstępu między innymi gośćmi i pracownikami w częściach wspólnych hotelu. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w hotelu osób nie zameldowanych. 2. Prosimy o zaopatrzenie się we własną maseczkę ochronną i noszenie jej w przestrzeniach ogólnodostępnych hotelu. Maseczkę można kupić w recepcji hotelu. 3. Rozliczenie pobytu możliwe jest kartą kredytową lub płatniczą bądź przedpłatą na konto bankowe. 4. Faktury za pobyt będą wystawiane i wysyłane wyłącznie drogą elektroniczną. Prosimy o dyspozycję wystawienia faktury drogą elektroniczna przed przyjazdem. 5. Pokoje nie będą sprzątane w trakcie pobytu, ewentualna wymiana ręczników będzie wykonywana jedynie na wyraźną prośbę. 6. Z pokoi usunęliśmy akcesoria tylu narzuty i dekoracyjne poduszki oraz trudne do dezynfekcji dekoracje,suszarki do włosów w pokojach i suszarki do rąk w toaletach zostały wyłączone z użytku. 7. Pokoje będą sprzątane kilka dni po wyjeździe gościa czyli będą objęte kwarantanną a po wysprzątaniu ozonowane w celu pozbycia się wszelkich bakterii i wirusów. 8. W częściach wspólnych hotelu tj w recepcji, korytarzach i toaletach ogólnodostępnych są na bieżąco dezynfekowane: klamki, uchwyty, balustrady, blaty recepcji, włączniki światła i inne tego typu powierzchnie. 9. Udostępniamy płyn do dezynfekcji rąk w holu recepcyjnym a także na każdym piętrze. 10. Personel przed przystąpieniem do pracy jest poddawany pomiarom temperatury oraz jest wyposażony w maseczki i rękawice ochronne. 11. Śniadanie jest przygotowywane i pakowane w opakowania w formie lunch box i podawane do pokoi lub do odbioru w recepcji. 12. Restauracja hotelowa pozostaje zamknięta do odwołania 13. Sauna i jacuzzi pozostają zamknięte do odwołania Prosimy o wyrozumiałość i współpracę w dążeniu do dbania o zdrowie naszych gości i pracowników.
Wszystkie aktualności
2020-08-06 BON TURYSTYCZNY
2020-05-13 HOTEL JEST JUŻ OTWARTY
REZERWACJA: + 48 885 260 800